ÖSYM Ortaöğretim KPSS Sonuçları Açıklandı.


ösym ile ilgili görsel sonucu

KPSS ORTAÖĞRETİM SONUÇLARI AÇIKLANDI:

Geçtiğimiz ay ortaöğretim düzeyi KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı)'na giren 3 milyon 498 bin adayın bekleyişleri sonunda yerini heyecana bıraktı bugün öğlen saatleri açıklanan sonuçlar ile 3 milyon 498 bin aday sonuçlara bakmak için ÖSYM'nin sitesine giriş yapmaya çalışıyor. 20 Kasım 2016 KPSS Ortaöğretim sınavına rekor sayıda başvuru yapıldı. Bu yüzden sınava giren adayların işleri zorlaşmış durumda. Şimdi adayların ne zaman tercih yapılacağını merak etmekte.


SONUÇLARI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLA.


ÖSYM Ortaöğretim KPSS Sonuçları Açıklandı.


KPSS TERCİHLERİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK

2016 KPSS sonuçlarının açıklığa kavuşması ardından tercihlerin ne zaman başlayacağı sorusu gündeme geldi. Tercihlerle ilgili net bir tarih vermeyen ÖSMY, bu sürecin en doğru ve şekilde sonuçlanması için tercih kılavuzu yayımlayacağını duyurdu.21 Aralık tarihinde KPSS tercih kılavuzunu yayına alacak olan ÖSYM, açıklanmayan KPSS ortaöğretim sınav sonuçlarını ise bu tarihten önce duyuracak.



ÖSYM Ortaöğretim KPSS Sonuçları Açıklandı.

10 GÜN İÇİNDE SONUÇLARA İTİRAZ EDİLEBİLECEK

KPSS sonuçlarının açıklanması ardından bireysel sonuçlarından şüphe duyan adaylar, 10 gün içinde (sonuçların açıklandığı tarihten bir gün sonra başlamak üzere) Genel Amaçlı Dilekçe örneğini kullanarak ÖSYM'ye başvurmalıdır. Sınav sorularına ilişkin itirazlar ise sınav tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde (sınav tarihinden bir gün sonra başlamak üzere) aynı şekilde yapılmalıdır.


Not:Adayların inceleme masrafları karşılığı, ÖSYM'nin T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Girişimci Şubesi gerekli ücreti yatırdıklarını gösteren dekontunu dilekçelerine eklemeleri gerekmektedir. Dilekçe ÖSYM Sınav Hizmetleri Daire Başkanlığı 06800 Bilkent/Ankara adresine ulaştırmalıdır.



Google Plus'ta Paylaşın

0 yorum:

Yorum Gönder